10 priežasčių, kodėl prekės ženklui verta būti FACEBOOK

  1. Didesnis prekės ženklo matomumas potencialiems klientams

2 milijardai vartotojų pasaulyje. 1,8 milijono – Lietuvoje. Jei Jūsų verslui nepavyksta rasti savo klientų Facebook tinkle, galbūt vertėtų pergalvoti savo strategiją?

  1. Betarpiškas aktualios informacijos transliavimas galutiniam vartotojui

Norint kurti ilgalaikius ryšius su vartotojais, nepakanka tiesiog turėti FACEBOOK puslapį ir rinkti kuo didesnį sekėjų skaičių. Jūsų Facebook paskyra – tai lyg Jūsų leidžiamas žurnalas, kurio turinį galite reguliuoti, todėl labai gerai pagalvokite: ką norite pasakyti, kokį ryšį užmegzti su potencialiais sekėjais ir gal klientais. Kurkite turinį, kuris aktualus ir įdomus Jūsų vartotojams, tiesiogiai susijęs su Jūsų paslaugomis, produktu.

  1. Mažesnės išlaidos marketingui

Sukurti FACEBOOK puslapį kainuoja lygiai 0 Eur.

Žinoma, Jums gali kainuoti grafikos dizainerio paslaugos, kuriant pagrindinę nuotrauką ar vizualus įrašams. Tačiau kartais gali pakakti ir minimalių invesicijų:  nuotraukų iš kasdienio Jūsų prekės ženklo „gyvenimo“. Kartais – net efektyviau, nei kūrybingas dizainerio vizualas.

Trumpai tariant, puslapis FACEBOOK‘e nekainuoja tol, kol nenusprendžiate skirti lėšų reklamai. Reklamavimas FACEBOOK, palyginus su reklama tradicinėse platformose – radijuje ar televizijoje, gana nebrangus. Be to, lengviau pasiekti tikslinę auditoriją, galite ją filtruoti, pasirinti tikslinės auditorijos amžių, lytį, gyvenamąją vietą, šeimyninę padėtį, pomėgius ir kt. Reklamos išlaidas ir rezultatus – galite sekti iš karto ir nuolatos, koreguoti reklamos nustatymus.

  1. Tikslinės auditorijos pasiekimas

Tai siejasi su trečiuoju punktu ir yra ypač svarbu. Nepaisant to, kad FACEBOOK turi 2 milijardus vartotojų, dar nereiškia, kad jie visi nori sekti Jūsų puslapį. Iš tiesų, to net neverta siekti, nes tuomet labai nedidelis procentas vartotojų domėtųsi Jūsų įrašais.

FACEBOOK reklama ypač naudinga, jei turite vietinį verslą. Reklamuodami įrašą galėsite pasirinkti ne tik vartotojų amžių ar lytį, bet ir teritoriją, kurioje gyvenantiems vartotojams reklama turėtų būti rodoma.

  1. Galimybė sekti statistiką

FACEBOOK „Insights“ skiltį ypač lengva suprasti ir ja naudotis. Šioje skiltyje galite matyti, kiek naujų gerbėjų įgijote per pasirinktą laikotarpį; kiek vartotojų pasiekė Jūsų įrašai; kiek vartotojų įsitraukė į Jūsų kuriamą turinį; kokia auditorija Jus seka; kokiu laiku Jūsų gerbėjai dažniausiai būna prisijungę ir daugelį kitų.

Palyginkite tai su reklama vietiniame laikraštyje. Ar vėliau galėsite gauti informaciją, kiek pirkėjų perskaitė Jūsų reklamą?

  1. Kuriamas lojalumas prekiniam ženklui

Be to, kad galite rinkti gerbėjus ar parduoti produktus, FACEBOOK puslapis Jums gali padėti sukurti ryšį ir pelnyti gerbėjų lojalumą.

Ką tai reiškia?

Jei nuolat kursite naudingą ir įdomų turinį, Jūsų gerbėjai išliks lojalūs net ir tuomet, jei padarysite klaidų.

Šiais laikais žmonės, norėdami ką nors pirkti, dažnai ieško produkto FACEBOOK tinkle. Jei sekėjai matys, kad esate aktyvus ir greitai atsakote į užklausas, labai tikėtina, kad jie pasitikės Jumis, o ne prekiniu ženklu, kuris neturi FACEBOOK paskyros ar neatsako į užklausas.

  1. Tinklalapio lankomumo didinimas

Jei viskas, ką darote FACEBOOK tinkle – linksmi įrašai, tuomet Jūsų puslapis atneš mažai naudos.

Naudokite savo puslapį tam, kad nuvestumėte potencialius klientus į savo tinklalapį, suteikite vartotojui daugiau informacijos apie savo produktus, paslaugas.

  1. Paieškos sistemų optimizavimo (SEO) gerinimas

Viskas paprasta – kuo daugiau šaltinių išnaudojate tam, kad vartotojas jus rastų, tuo geriau! Be to, nepamirškite, kad Facebook  – yra pats populiariausiasi ir lankomiausias tinklalapis ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje. Net ir naujienų portalai savo kuriamą turinį perpublikuoja socialiniuose tinkluose, siekdami didesnio matomumo.

  1. Turinio pritaikymas telefonams

Didžioji dalis vartotojų FACEBOOK naršo išmaniųjų telefonų pagalba. Laimei, FACEBOOK optimizuoja turinį ir pritaiko tiek kompiuterių, tiek telefonų ekranams.

  1. Konkurentų stebėjimas

Tai nereiškia, kad galėsite žiūrėti per petį konkurentams ir stebėti jų pardavimus ar reklamų efektyvumo rezultatus. Tačiau visuomet galėsite matyti, ką FACEBOOK tinkle daro konkurentai ir kaip auga jų gerbėjų skaičius.

Įtikinome?

Tikimės, kad supratote, jog šiais laikais prekės ženklams FACEBOOK puslapį turėti tiesiog PRIVALOMA!

2018-03-18T19:56:06+00:00